zaterdag 16 januari 2010

Tandartsen en treinen! Nooit doen!!!

Nu had ik dus gisteren een afspraak bij een tandarts. Om te kijken wat er allemaal gedaan moet worden (en dat is veel, vertrouw me...).
En dat ging echt voorbeeldig: Foto's maken, tandarts ging even kijken en er werd een lijst gemaakt van alles wat gebeuren moest en de daarbij horende kosten.
Daarna praatje met narcotiseur (anesthesist heet dat toch. Die mevrouw gaat toch niet goochelen?).
Al met al was ik daar in een uurtje weer weg.
Niks mis mee, heel vlug allemaal en vooral veel duidelijkheid. Gelijk een kostenplaatje en dus gelijk reden tot sparen (ja helaas).
Maar wille het niet dat de tandarts dus in limburg was en ik in zeeland bivakeer.
En wil het lot nu bepalen dat de treinen werkelijk hopeloos waren gisteren. Net in het traject waar ik moest zijn.
Met als gevolg dat ik in heerlen, in sittard, in eindhoven en in breda op de trein mocht wachten. En in Eindhoven gewoon een uur! Dus maar wat gaan eten en nog even de Bijenkorf en V&D ingedoken.
En dus door alle ellende met de treinen ben ik dus nu voorzien van een gloednieuwe paarse winterjas! Toch nog ergens goed voor...


En nu moet ik dus over 2 weken naar limburg om daar 1,5 uur bewusteloos te zijn en m'n tandjes laten maken. Word wel heftig, maar nodig. En dat is wel gewoon het begin van alles dat er anders moet! Want ik ga het anders doen.....

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen