donderdag 21 januari 2010

Time for change

Tijd voor verandering!
Eerst mezelf, dan verder.
Dus m'n tandjes, m'n haar en toch (zoals zoveel dames) wat qua gewicht.
En dan de rest.
Ik wil dit jaar meer goed doen. Dat stond al wel in het ideeenboek zeg maar.
Maar ik krijg steeds meer de kriebels.
Dus; PAY IT FORWARD!

Het gaat met mij wel goedkomen. Dat weet ik, omdat ik er hard voor werk. Ik doe er erg m'n best voor, maar er zijn zoveel mensen die zich helemaal de blubber werken en alsnog nergens komen.
Dus mijn idee is: Helpen. Maar niet allemaal in ver weg landen. Ik wil het liefst eerst wat dichterbij huis. Het word wel zoeken naar iets dat past bij mij en bij het Paarse Schaap. En hoe moet ik ook allemaal nog bekijken.
Maar we gaan dus met Het Schaap werken voor goede doelen. Gewoon omdat ik van geven een mooi gevoel krijg.

Voor een socialere wereld werken zeg maar....

1 opmerking:

  1. Goed plan! Als je hulp nodig hebt, geef je maar een gilletje.

    BeantwoordenVerwijderen