zondag 10 januari 2010

Toy drops!

Ja, die moesten ook he. 12 toydrops.
Nu heb ik hier dus al 2 dingen liggen. En toen dacht ik: Ik heb nog 2 half affe giraffen liggen. Die moeten ook af.
Dan ga ik namelijk vrijdag m'n eerste drop doen voor dit jaar.
In de trein, naar Limburg. Een mooie giraffe.

En met de drops voor de komende 3 maanden dan al af, ga ik dan toch wel andere dingen maken ook.
Zo heb ik vandaag een pinguin getekend. Die wonderbaarlijk goed gelukt is. Nu nog omzetten in patroontje en maken. Volgens Kleine Vent moet het een geheim agent pinguin worden. (phineas and ferb!!!) Daar ga ik ook nog wel eens over nadenken. Een serie geheim agent beestjes ofzo.

En er komt een jurkje voor mezelf. (zo'n ik hou van holland jurkje) en nog wel 100 dingen die in m'n hoofd zitten.


Was ik niet aan het studeren????
Dan maar in de trein lezen, toch 6 a 8 uur in de trein......

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen