donderdag 4 februari 2010

30 uur in een dag!

Ergens heb ik geloof ik even vanalles gemist.

Nu moet ik dus alweer een hele berg wasgoed wegwerken. Terwijl ik dat toch al gedaan had?
Moet er dus ook een evengrote hoeveelheid gestreken worden.
En alles weer opgeborgen.

Zeker het laatste ben ik slecht in.

En zoonlief was even vergeten te zeggen dat juf dinsdag 9 februari haar verjaardag viert.
OOhjaaa!! Moet ik ook nog even wat voor verzinnen? Daarbij ken ik haar niet uitermate goed en eigelijk wens ik dat ook niet te doen. Maar toch ga ik proberen iets te verzinnen. Best lastig.

En er moeten dus nog altijd foto's gemaakt worden voor de website. Ik heb van welgeteld 1 setje al foto's. Schiet ook niet op.
Maar die dagen zijn zo verrektes snel voorbij.
Na een berg strijkwerk, alles opruimen, wat drinken, breien, middageten en nog even opruimen, was het ineens toch weer bijna 3 uur. Kindlief ophalen. En dan komt er echt niks meer van rustig foto's maken. Morgen nog een poging wagen.


Ik moet me minder zorgen maken om mensen. Maar stiekem lukt dat dus helemaal niet. Ben er weer vrij hard mee bezig. En ik vind dat het gewoon maar moet kunnen. Anders zou ik ook zo ijzig zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen