zondag 28 februari 2010

Blauwe oma baksels

De armbandjesdrift zit er best goed in.
Inmiddels liggen er 4 klaar te zijn. En lekker alle 4 totaal anders.

Net even een baksel in de oven gegooid. Want ik was de toetjes vergeten voor vanavond.
En op zondag is het altijd bij mijn opa en oma eten. Die wonen bovenin dezelfde flat.
Maar omdat m'n oma vorige week besloten had om de grond toch maar eens van dichtbij te bekijken en nu dus met een compleet blauwe arm rondloopt, eten we vandaag gewoon lekker hier. Met opa en oma natuurlijk.
En dan is het natuurlijk lastig om geen toetjes te hebben.
Dus staat er nu een baksel van appel en filodeeg in de oven (ik kan ZO niet overweg met dat spul) Nu maar hopen dat het eetbaar wordt.

Ondertussen heeft m'n lijf besloten even grote opruiming te houden. Ik kan me echt een slag in de rondte drinken maar ik heb nog steeds hoofdpijn. Ik gok dat het een combinatie van opruimend lijf en te weinig frisse lucht.
Maar wie er nu ook met een dikke storm naar buiten? Ik in ieder geval niet.

Maar even naar m'n baksel kijken en zien hoe dat eruit komt. En even proeven natuurlijk. Want als het gewoon vies is, dan mag het de plantjes komend jaar gaan eten geven...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen