maandag 15 februari 2010

INTERNATIONAL CHILDHOOD CANCER DAY



Omdat ik al een tijdje rondliep met een idee voor een leuke weggeef en stiekem lekker een goed doel doen. En toen vandaag ook nog INTERNATIONAL CHILDHOOD CANCER DAY bleek te zijn, leek het me de ideale dag.

Ik zit namelijk al een tijdje te denken aan een grote beren weggeef, met een beetje extra.
Nu zijn we hier thuis nogal berengek (ik heb zelfs een echte, hoewel die er maar soms is) En absolute favoriet zijn de KIKAberen. Ik heb ze nog niet zachter en knuffeliger gevonden dan dat.

Vandaar wordt het een grote KIKA knuffelberen weggeef hier.
Elke Beer krijgt een mooie armband (die je natuurlijk ook zelf kan dragen) en nog iets leuks als verrassing, dat per persoon verschilt.
Van elke kleur wordt er 1 weggeven, 5 in totaal, maar misschien wel 6, als ik ook nog een leuke oranje te pakken kan krijgen die nu tijdelijk verkrijgbaar zijn.

Binnenkort ga ik hier een postje plakken met daarin hoe en wat erin, maar voor nu even deze info. Omdat deze dag gewoon zo passend is.

3 opmerkingen:

  1. wat een leuk idee! en voor een heel goed doel vind ik (maar ja, da's effe persoonlijk hé, you know!)

    sterkte daar ook hé!
    en ik kom nog es kijken naar het hoe en wat hoor, hihi! beren kunnen mij altijd bekoren...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi. Een van de allernaarste zaken op aarde hier, kinderkanker...

    Wat is er dan precies met kleine vent dat er getest moet worden? Heeft hij het wel naar zijn zin op school?

    BeantwoordenVerwijderen