donderdag 11 februari 2010

lijstjes feest

Waar mijn goed begin was, in januari, daar gaat het nu ook eindelijk weer verder.
Helaas nog altijd niet echt uitermate veel energie (waar dat heengaat?)
Maar dus wel weer aan het studeren, maken (vooral afmaken) en de kapper gaat er ook aankomen.
Dus nu is m'n lijstje toch al wel goed onderweg.

Ik hou van lijstjes.
Ik ben ontzettend chaotisch en door al die lijstjes, daar staat alles netjes op een rijtje. Dat helpt om alles een beetje te ordenen.
Dan kan ik er nog 20 keer over nadenken en veranderen. Dat gaat in m'n hoofd niet zo goed. Ik vergeet of ik bedenk 20 keer iets anders.
Beetje een 'lena lijstje' dus.
Maar het werkt zo lekker. En het houdt met nu redelijk op koers.
Er moet eigelijk ook nog eens een lijstje komen met alle projectjes die af moeten.

1 opmerking: