vrijdag 19 februari 2010

Lijstjesbedwinger, kindvermaker,opruimer, gezondlever, olympier, STUDENT

Opruimen ging ontzettend goed vandaag.
Dus heb ik weer een volledige vloer in m'n slaapkamer en de 4 boordjes ook weer netjes.
Straks nog ff bed opmaken en morgen netjes opmaken voor een foto.

En dan kom ik vandaag ineens, via HYVES of all places, terecht op een website van een werkelijk briljant concept.
Holy Stitch!
Als in: soort beurs voor handwerkmensen om daar hun waar te verkopen.
Nu is dat niet bijzonder. Wat hier bijzonder is, is de lokatie. Het is een oude gevangenis. En je huurt dus een cel om die in te kunnen richten naar eigen idee en met eigen spulletjes.

Het is echt dat het aan de andere kant van het land is. Zit er stiekem gewoon aan te denken om een gooi te gaan doen om er te mogen staan. Nu nog niet dan, want de website moet echt eens een mooie update hebben. Ga ook beginnen aan leuke babydekens en boxkleden. En nog wel 100 duizend ideeen die ik heb.


En ook eerst de KIKABEREN geregeld krijgen. Inmiddels wel aan het wachten op armbandcoils om nieuwe armbanden te maken. Die van mij ligt al tijden te wachten op een beter, steviger draadje, zodat de vorm erin blijft.
Van dat soort komen er ook bij de beren om de pootjes. En uiteindelijk ook in de webshop. Meer MAMMA spulletjes.

Nu langzaamaan alle onaffe projecten af komen, begin ik dus al weer met bedenken van veel te veel leuke dingen. En dat moet dan nu tussen het opruimen, lijstjes bedwingen, studeren, olympische spelen kijken, kindvermaken en gezond leven door.
En stiekem werkt het ineens wel. Afgelopen week zo veel gedaan en afgemaakt.
En dat moet maar doorgaan. Ik word er blijer van en dat zorgt voor energie.
WEG STOMME WINTERDIP!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen