vrijdag 5 februari 2010

Lui en werken? Hoe te doen?

Gisteren! Gisteren was het slecht weer. Teveel regen en teveel wolken.
Maar perfect weer als je lekker binnen kan blijven en heerlijk een uur onder de douche kan staan. En dat heb ik lekker gedaan. Heerlijk lang gedoucht. M'n haar in een masker gezet en lekker lui geweest. Daarbij dus savonds weer gedoucht om dus die leuke 'masker'olie uit m'n haar te wassen. Zag ik er niet meer uit als een verzopen kat.
Want de hele dag rondhuppelen met jojoba-olie in je haar ruikt heerlijk, maar staat wat gek.

Niet helemaal, natuurlijk. Er moest wel weer gewassen worden. Want met 2 dekbedden kleine vent, die allebei gewassen moesten worden. Schiet qua zicht namelijk er hard op dan.

Gisteren ook eindelijk geshopt voor m'n kadootjes voor de Ciska kadootjes actie. Ik wil ze toch echt komende week opsturen. Met voor allebei een leuk pakje in de maak, moet dat lukken.
Zelf heb ik al een heel leuk kadootje gekregen. Heerlijke bloemerige kalender en notitieboek. (die kan je echt niet teveel hebben)

En nu vandaag maar weer eens een beetje wat doen.
Zo is er nog altijd geen update voor de webshop. Hij is gewoon nog niet helemaal in orde. Dus komende week er weer verder aan.
En een kadootje voor Juf van Kleine Vent. Net even een rondje internet gedaan. Weinig echt leuks gevonden, behalve allerlei knutselwerken van kindjes. Nu is Kleine Vent normaal al niet zo van schilderen, knippen, plakken enzo. Maar de laatste tijd is lezen en schrijven belangrijker. Dus ga ik denk ik maar een mooi mandje maken met koffie/thee en lekkers en leuks. En een mooie tekening door Kleine Vent met overal bijgeschreven wat het precies is. Dat doettie de laatste tijd bij elke tekening.
Zo hangt er op de koelkast een tekening met sniwwoleken en sniw, met een bwaker en ook nog zon.
Ik vind het heerlijk zoals hij nu alles zelf al weet te schrijven. Hoe fout het ook mag zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen