woensdag 10 februari 2010

observeren...

Hiephiephoera!
Kleine Vent gaat morgen geobserveerd worden tijdens schoolse bezigheden. Helaas niet de test die in de planning stond, wegens eindeloos bureaucratie enzo. Maarja, ergens beginnen dan maar.
En dan maar weer kijken hoe lang het gaat duren voor ik DAAR dan weer iets van hoor. Of dat ik er voor de gein maar weer 3 keer om moet vragen. Ben toch benieuwd wat eruit gaat komen namelijk.

En vandaag zowaar eens echt met studie bezig geweest. Niet enkel lezen, maar fijn saai tiepwerk, samenvatting, gedaan. Jeeh! weer wat gedaan!
Nadeel is wel, van veel daar over lezen, dat ik dus ineens vanalles anders bekijk. Vooral mezelf. Ga zelf ook wel meer observeren...

En ondertussen komen de spelen dichterbij en daarbij ook een lief weggeefje van mij.
Zaterdag daar meer over.

En tijdens die spelen ga ik leren haken! En bloemen breien....

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen