dinsdag 9 februari 2010

Pay-it-forward

In het thema: goed is leuk, maar beter kan!
Ben ik dus vandaag eens bezig geweest met afmaken van de kadootjes om te versturen.
En omdat ik me heb omgegeven bij Nathalie voor een leuke Pay-it-Forward, ga ik daar nu eens een blogje over maken.
Want die pay-it-forward is leuk. Nu heb ik me aangemeld bij Nathalie en krijg ik van haar een kadootje.
Maar de grap is: omdat ik dat gedaan heb, moet ik de eerste 3 mensen die hier zeggen: ik doe mee! ook een leuk home made presentje geven.
En natuurlijk geldt dan voor de mensen die hier mee gaan doen, ook dezelfde catch als bij mij. Want zo werkt paying it forward. Doorgeven wat je zelf ook gekregen hebt.

En stiekem ben ik nog bezig met een leuk iets. Iets zacht en knuffeligs. Omdat dat hier in huis ook erg heerst. Knuffelig zijn en lief doen. En omdat er meer gedaan moet worden aan goede doelen, omdat er nog zoveel zijn waarvoor het nodig is, ga ik dat even aan elkaar koppelen.

1 opmerking:

  1. PIF is leuk; ik heb er zelf ook aan meegedaan.
    Ik wens je veel plezier ermee :o).

    BeantwoordenVerwijderen