maandag 22 februari 2010

Titels zijn lastig...

Vandaag even echt geen energie om vanalles druk op te ruimen. Het geplande kastje werd het niet, maar de was en afwas moesten even. Moet namelijk wel gewoon schone kleren hebben en koken zonder pan is ook wat onhandig.
En gelukkig regent het al de hele dag, dus kindlief had even pech met het naar de stad willen voor nieuwe treintjes.
Dat mag Pappa morgen maar doen.

Ik merk wel dat nu m'n slaapkamer opgeruimd is, er een beetje meer plek is in m'n hoofd.
Helaas nog niet in de woonkamer, maar die moet er ook nog aan geloven. Voor de armbanden voor de beren moet ik namelijk wel een tangetje hebben dat ergens in de kamer rondzwerft. Die moet dus boven water. Komt ook wel weer goed

En ik vind een pot thee elke dag een heerlijk plan. Even een uur of 1,5 rustig zitten. Lekker tv kijken en beetje breien. En dan tegelijkertijd zorgen dat ik echt normaal ga drinken. Ik zie het wel zitten. Alleen maar voordelen. Ontspanning, projectjes afmaken, genoeg drinken en verantwoord naar de olympische spelen kijken.

En dus net zo'n 2 uur gebreid aan de band voor m'n kussenhoestas. Eindelijk besloten met welke stof ik de tas ga voeren en dus de band in bijpassende streepjes aan het breien. Ben ik me daar toch een eind aan het afwerken straks. En nu maar hopen dat het resultaat het waard is. Ga denk ik meer gebruik maken van die stof voor tassen, want het is echt ontzettend stevig (ja mens wat wil je, gordijnstof!)

Morgen de eerste foto's van de 1001 dagen fotoserie van mezelf. Echt lollig..

2 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat je gauw meer energie hebt. Gelukkig pas je jezelf aan. Dan maar een pot thee, breien en de spelen kijken.

    Succes met eerste foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oei, en ik schreef bij het vorig logje nog wel 'volhouden hé', maar de boog kan niet elke dag gespannen staan hé! en ja, zo gaat dat hé, als je fysisch opruimt, komt er ook meer ruimte in je hoofd hé! heb ik ook altijd... hier ligt ook nog een hele berg te wachten hoor, maar alles op zijn tijd he

    BeantwoordenVerwijderen