donderdag 18 februari 2010

Wild plan en groots idee....

Vandaag begin ik aan een lange zit.
Met een besluit om 1000 dagen een lijst van 100 dingen af te werken (naar een idee van haar) begint vandaag.
En daarbij komt het er op neer dat ik tot 7 november 2012 bezig ben met dit lijstje.
En dat lijkt lang. Maar dat is het niet.

En dat lijstje is nogal een diversiteit aan dingen. Dingen die lekker voor mezelf zijn, dingen die leuk zijn om te doen, dingen die gemaakt moeten worden en dingen die juist opgeruimd moeten worden.
Nu heb ik daarvan een aantal weten te combineren, want er ligt een hele berg stof die een beetje opgeruimd moet worden en moeten er jurkjes, rokken en jassen gemaakt worden voor de zomer.

Gisteren eerst nog even lekker ontspannen de halve middag in een bubbelbad gezeten.
Ging met Kleine Vent naar het zwembad. Na 5 minuten in het water ontdekte hij 2 vriendjes van de judo en ik heb hem de halve middag niet meer gezien. Heerlijk ontspannen dagje. Savonds kindlief naar bed, die was binnen een half uur compleet bewusteloos en ben ik maar verder gaan breien aan m'n kussenhoesje, dat toch maar tas wordt.
Vandaag komt er eindelijk (bijna?) een einde aan het hele sprei proces. Hij is eindelijk bijna klaar. Kostte me wel de hele dinsdag om alles goed op elkaar te krijgen (echt super lastig, met eigelijk geen ruimte genoeg om alles helemaal vlak te leggen)
En dan de slaapkamer opruimen en bed verschonen en dan mag de sprei op m'n bed. Opgeruimd en iets afgemaakt.
Check 1 van lijstje!


Edit: was ut linkje vergeten

1 opmerking: