woensdag 10 maart 2010

Armbandjes blog

eindelijk dan toch het blogje met foto's.
Uiteindelijk is het stiekem niet een rijtje van 5 armbandjes geworden, maar 4 armbandjes en 1 ketting.
5 totaal verschillende stijlen. En zelf vind ik alles wel leuk.


De komende 5 weken heb ik dus elke week een ander item dat verloot wordt. Ik begin dus op woensdag(vandaag) en volgende week woensdag komt er een nieuw bericht met een een nieuw item en de WINNAAR van de vorige.
Dus volgende week woensdag komt er weer een nieuw bericht.

Vandaag eerst een plaatje van alle 5 de items en daarbij apart de foto van het item van deze week.




deze ketting is gemaakt van rode en oranje glaskralen. De grote kralen zijn rood met oranje streepjes. Dit is allemaal op een metalen wikkel geregen. Hierdoor geen gedoe met sluitingen, hij kan zo aan. Daarbij blijft hij wel goed zitten tijdens het dragen.




Beetje oplettende lezer heeft gezien dat er nummertjes bijstaan. Die volgorde worden de weken. Elke week met wat meer informatie over dat item.



Deze week dus gelijk de ketting.
Het algemeen bekende: laat maar een berichtje achter en Kleine Vent zorgt volgende week voor een lootje uit de hoed (of muts) met de naam van de winnaar. Deze mag ook een mooie KIKAbeer uitzoeken in de gewenste kleur.

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk al die verschillende stijlen. Knap hoor!

    (En ja ik doe graag mee ;oD).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een creativiteit zeg... heel mooi allemaal! doe ook graag mee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het ook leuk om mee te doen maar die ketting...jij hebt een erg slanke hals!

    BeantwoordenVerwijderen