woensdag 17 maart 2010

Bijna vergeten!!

Door alle commotie en emotie was ik bijna vergeten dat het woensdag is.
Dus tijd voor een weggeef.
Deze keer de ketting en de gelukkig is er een mooie website voor (gezien kindlief allang in bed ligt, slapen is nog maar de vraag)
En dus ga ik onder de 7 mensjes die wel mee wilden doen (stiekem een paar via mail) even een random number selection doen.
En zojuist heeft de teller bij RANDOM.ORG mij verteld dat het nummer 4 geworden is.
Toch nog iemand van ut blog

Dus hierbij:
EDJE, je mag een mooie KIKAbeertjeskleur uitkiezen.
En dan gaattie daarna op de post met de ketting erbij.


En dan nu ook weer: Voor volgende week:


Deze keer de schelpenstukjes armband. Hij is zo gemaakt dat hij eigelijk altijd past. Net als de ketting geen sluiting, maar door memorywire blijft het z'n vorm behouden en daardoor om je pols.
De armband is gemaakt met groene en blauwe parelmoer schelpenstukjes. Ze zitten om en om. Door de onregelmatige vormen is het een speels geheel.

4 opmerkingen:

  1. Ohhhooo wat leuk! Dank je wel!
    En waar moet ik die Kikabeertjeskleur dan uitkiezen???

    BeantwoordenVerwijderen
  2. allé, proficiat aan Edje voor de ketting!
    maar ik doe gewoon opnieuw mee hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd voor de winnaar.

    Ook deze keer doe ik graag mee :).

    BeantwoordenVerwijderen