donderdag 4 maart 2010

Buidelfantjes

Kreeg van een vriend van me (die dus stiekem meeleest) de vraag: Wat in *#^$^*%* name is een Buidelfant?

Nou is het punt. Dat weet ik zelf ook nog niet.
Er was namelijk eens een beer, die een eendje heel erg lief vond.
Nu krijg je natuurlijk wat de natuur altijd doet.
Daar komen kindjes van.
En een beer en een eend kruisen
Nou DAT wordt dus een buidelfantje.


Nu hebben we er nog geen resultaat van, dus weten we niet hoe het eruit gaat zien.


Tot die tijd ga ik maar pogen er 1 te maken om mee te knuffelen alvast.
Voor het geval er straks toch buidelfantjes komen, dan hebben ze alvast iemand om mee te spelen...


Helaas is het boek inmiddels weer ergens opgeborgen en heb ik vandaag vooral andere dingen gedaan (boodschappen, winkelen, naar de kapper)
Dus binnenkort eens even goed zoeken waar die heen is en beginnen aan een olifant.
En een boxkleed, een rok, een jurk, een broek voor Kleine Vent.
Ennog wel 10 dingen die ik wil maken.
Ga toch eens een volgorde bedenken

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen