maandag 22 maart 2010

De lente is hier. Met bloemen!

Vrij actief vandaag met bloggen.
met vanmorgen goed nieuws en nu alweer een berichtje.
Ook wel een leuke, dit keer met plaatjes.

Leuke lintjesbloemen. Met een doorsnede van zo'n 3,5cm.
En omdat ze ontzettend leuk zijn om bijvoorbeeld een simpele spijkerjas of rugtas of wat je maar kan denken.
Dus daarom ga ik er nog meer maken. Ook groter, kleiner, andere kleurtjes en ander soort lintjes en ook nog wel ander soort bloementjes.

Maar tot die tijd ga ik bezig met de lintjes zoals hier te zien zijn.

Maar ook met mooie glitterlintjes. Deze passen dan ook weer qua kleur bij de andere lintjes.


Ik moet nog even rekenen, maar ze komen ook op de website te staan. Ook in andere modellen en van ander materiaal.
En net als alles in de shop, altijd op verzoek leverbaar in andere combinaties, kleuren en dergelijke.

3 opmerkingen:

  1. Apart zeg, die lintjes bloemen! Die paarse is mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk ja!
    zeg, en wat knap van dat boek... ben even gaan piepen... ben jij het meisje met het 'oranje' pippi-haar?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nee, ik ben gewoon als mezelf.
    De dame met het mooie oranje haar is ook echt 1 van de boegbeelden van het boek geworden.
    Er zijn een aantal dames die echt veel in beeld komen ermee. Ik vind het heel goed. En als ik de verhalen van de dames een beetje gehoord heb, heb ik ontzettend veel geluk zoals het bij mij gaat.

    BeantwoordenVerwijderen