maandag 29 maart 2010

en toen was het stuk.

Waar gisteren eigelijk alles wel goed en snel ging, zowel bij het behangen, als bij het naaien. Daar ging het vandaag helemaal mis.
Ik ging de douche even onder handen nemen met het stoomappararaat. Dus zou het sneller gaan dan normaal. Dacht ik dan. Het is wel zeker schoner, maar het duurt vrij lang en is allemaal toch wel lastig. Inmiddels 2 muren in de douche gedaan. Morgen weer een stuk.
Maar toen we even rustig iets aan het drinken waren, reed er een auto heel lief en gezellig tegen m'n moeders auto aan. Die netjes geparkeerd stond. Auto helemaal stuk. Kan niet meer rijden. Bumper en zijpaneel zit tegen het wiel aan.
Ondertussen is wel al geregeld dat de verzekering ut wel gaat regelen qua kosten. De garage is ingelicht. En morgen komen ze ut pandaatje ophalen en krijgen we een leenauto.
Nu is het nog ff afwachten of de achterste wielas nog goed is. Zo niet, dan is het lieve pandaatje misschien wel total loss. En hoewel een nieuwe wel in de planning stond, was dat toch meer richting eind van het jaar ofzo.


Qua bloggen moet ik us wat minder tikken. Meer plaatje, minder praatje. Dus om te beginnen ga ik eerst maar eens even wat dingen afhandelen.
Zo moeten de winnaars van de weggeef nog even adres doorgeven (dit kan nu! heb even een linkje voor e-mailtje geplakt hiernaast)
En alvast even een nieuw plaatje in elkaar maken voor deze woensdag. Afgelopen week is het er allemaal niet van gekomen. Deze week een nieuwe poging.
En die gekke update moet er gaan komen. Er komen zomerspullen aan. Omdat een mens nu eenmaal meer op stap gaat in de zomer, zijn er wat meeneemdingen terug te vinden straks. Hopelijk krijg ik tussen de douche schrobben, de achterkamer uitruimen en de voorkamer soppen in nog wel wat tijd om wat in elkaar te maken. Want ik heb echt 20 verschillende ideeen voor variaties op de krijtjesrol. En eerst wat dingen in praktijk gaan brengen en uittesten.
En nu toch echt eens dingen gaan afmaken. Ik heb inmiddels 4 projecten liggen die afgemaakt moeten worden. Morgen maak ik er zeker 1 af. En misschien wel 2. Ligt eraan hoe het allemaal loopt.

Vanavond even een mooi plaatje van de bots en van de krijtjesrol die wel al klaar is.

1 opmerking:

  1. hey doe je het wel een beetje rustig aan jij! Zoveel dingen tegelijk!

    Ik mail je mijn adres hoor.

    groetjes, Edje

    BeantwoordenVerwijderen