donderdag 4 maart 2010

Lentezon, zomerzon. Gewoon ZON!!!

Zo!
De zon is terug en daarmee ook weer de energie die ik toch wel nodig heb.
Dus is het inmiddels kwart over 9 en heb ik al gedaan:
- kind gevoerd
- kind kleren aangereikt en wel 10 keer gezegd dattie moest aankleden
- kind afgeleverd op school (daarbij wel mooi geluisterd naar zijn voorleesverhaal)
- m'n gezicht gesopt en gescrubt (oohja en de scrub gemaakt)
- m'n haar gefatsoenlijkt
- thee gezet
- de was buiten gehangen, een nieuwe lading in de wasmachine gestopt.
- m'n daily mugshot gedaan. Makkelijk om bij te houden voor de lijst.

En inmiddels zit ik lekker hier even een blogje te maken met een pot thee.
Straks weer even wat dingen online gaan zetten bij Dooreen.
En vanmiddag of vanmorgen, net hoe het uitkomt, toch weer even iets beginnen te maken. Want ik heb iets heel leuks, voor stoere jongens.
En nog meer leuks voor alle kindjes.
Ik heb een fantastisch patroon gevonden voor een olifantje. In een boek uit 1976, maar de patronen komen allemaal vanuit de victoriaanse tijd (ik vind m'n moeder ook heel lief, omdat ze dus dat soort boeken in de kast heeft)
Ik werd op slag verliefd op het fantje en dus moet die gemaakt worden. Wel een wat vrolijkere dan uit het boek (ja grijs is ook maar grijs)

En dan ook maar eens kijken of het patroontje kan aanpassen om er een buidelfantje van te maken. Want die wil ik al heel lang. Zo'n lief klein buidelfantje....

2 opmerkingen:

  1. Leuk! Jij krijgt echt ideeën van dit heldere weer. En energie! Verdeel het een beetje...wees er zuinig op.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wordt het een 'roze' olifantje dan?! lijkt me wel leuk!
    fijn dat je zo vol energie zit zeg! enjoy it

    BeantwoordenVerwijderen