zondag 7 maart 2010

oranje olifant

Vandaag eigelijk weinig productief geweest.
Maar wel lekker een olifant geknipt van mooi roestbruin/oranje ribfluweel.
Dacht ik toch dat het een schattig olifantje ging worden. Blijkt de olifant zo'n 28cm hoog en zo'n 40cm lang te worden.
Wel heel gaaf gaattie worden. Ouderwets ribfluwele olifant.
Ben helemaal beetje into retro. Inmiddels ook iets aan het zoeken voor de mooie lap echt oude stof met blokken/bloemen in geel/groen/oranje.
Misschien een tas. Of toch een echt retro boxkleed.

Ik ben er nog niet uit.


Dus morgen achter de naaimachine kruipen en een olifant maken. En eindelijk foto's maken van de armbanden die nu al af zijn. Kom er eigelijk nog 1 te kort, maar ik heb niet zo'n zin meer in wachten. Dus houden we het nu maar bij 4 en die andere komt heus nog wel.


Nu maar hopen dat mn lijf het gaat toestaan, want echt gezellig voel ik me niet vandaag.

1 opmerking:

  1. Ouderwets ribfluweel, dat roept bij mij warme herinneringen op.

    BeantwoordenVerwijderen