maandag 8 maart 2010

Screenprints

JAA!!!
eindelijk een simpele en goedkope manier op zelf screenprints te maken.
Iets wat ik al tijden wil proberen.
En dan gewoom met een spanlijst, modpodge en dunne stof, wat ik bijna allemaal nog heb liggen.
Alleen nog even kijken of ik er de juiste stof voor heb. Dan kan ik misschien alvast het tasje maken wat ik al tijden wil. Met lollige grachtenpandjes erop.
En nu ik dat zo typ, bedacht ik ineens: ik heb dus een hele berg wit katoen liggen, voor proefmodellen enzo. En ik wil graag een leuk jurkje maken met wat oudhollandse dingen erop. Misschien een wild plan om dat te gaan zeefdrukken met de plaatjes die ik wil. Beetje stempelkunst erbij. Helemaal leuk idee.

En een mooi idee gevonden om een mooi uitziend en leuk opbergsysteem te hebben voor bijvoorbeeld post dat nog opgeborgen moet worden.
Ik ga morgen kijken of ik het kan maken deze week.

Helaas wegens nog altijd niet zo lekker geweest vandaag, dus enkel gewerkt aan de olifant. Maar nu is het al een stuk beter, dus hopelijk morgen weer normaal functionerend. En dan eindelijk een update in de maak van de shop (met hopelijk dat handige opbergsysteem erbij en dus armbanden)
Ik moet echt dingen gaan afmaken! Deze week nog een maak en update week en volgende week veeeel leren.

1 opmerking:

  1. Je bent een mens met veel ideetjes volgens mij. Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen