maandag 1 maart 2010

Snachts wakker worden gemaakt door kindlief die zegt: mamma ik ben niet lekker, ik denk dat ik moet spugen.
Om vervolgens lekker bij me in bed te kruipen, rustig te gaan liggen en naar mijn idee te gaan slapen. Helaas valse hoop. 5 minuten later had hij besloten het avondeten er maar weer uit te gooien. Gelukkig wel NAAST het bed.
Die rotzooi komt morgen wel dacht ik, rustig slapen nu. Morgen weer beter. Helaas deed hetzelfde tafereel zich nog een keer voor, zo'n half uur later.
Dus niet naar school, want zelfs 1 hapje komkommer kwam er na 5 minuten gewoon weer uit. Gelukkig blijft drinken gewoon zitten.

En komt het ergste he. Dat ik dus alles moet opruimen. Nu moet ik even kwijt: een berg vieze rostispuugsel opruimen, terwijl je eigen maag ook niet zo gezellig is: Slecht idee!

Maar ik doe het nog steeds en al mijn eten is gewoon gebleven waar ik het gestopt heb. En verder vandaag echt niks gedaan. Behalve spuugsel opgedweilt en de halve middag geslapen met kindlief.
Straks nog even een patroon opzoeken en eindelijk, eindelijk m'n Dooreen account updaten. Er staan echt 15 dingen op ofzo, terwijl ik er zoveel meer heb.
Waar ik dus vanavond aan ga beginnen.
En morgen wil ik eigelijk wel weer achter de naaimachine kruipen. Want ik wil weer iets moois maken voor Het Paarse Schaap. En dan komt er eindelijk, eindelijk een update binnenkort. Want het is gewoon rampzalig zo lang als het nu al duurt.

1 opmerking: