zaterdag 13 maart 2010

STIJL!!!

Dat er zoveel jonge dames zijn die zulke goede smaak en grandioze stijl hebben.
Al een tijdje volg ik het weblog van Hezzie. Zij maakt de meest fantastische combinaties en is een tijdje geleden ook begonnen met zelf kleding te maken.
En via haar kwam ik terecht op het weblog helmiotsalla
Deze dame is echt geweldig. Zulke briljante outfits. (ben blij met de google vertaler in dit geval, fins lezen kan ik helaas niet)

Bij het lezen van zulke blogs vraag ik me altijd af waar mijn stijl gebleven is. Die zijn ze bij het maken gewoon vergeten erin te stoppen.
Zuslief is er handig is, maar ik ben vrij hopeloos.
Ik moet het zien of het staat, dus daadwerkelijk aantrekken. En qua kleuren vind ik het ook regelmatig lastig.
En toch maak ik deze zomer zelf mn rokken en jurken. Ergens moet het een keer goed komen met die stijl bij mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten