dinsdag 16 maart 2010

Teveel Knutsels!

Ja, er moeten weer meer plaatjes komen op mn blog.
het is teveel geklets en te weinig leuks om naar te kijken.

Er ligt vanalles wat nog af moet.
Daarbij wel een eerste stap gemaakt met het bedrukken van m'n test rok. Kijken of ik er echt iets leuks/geks van kan maken. Dus de eerste rode 'vlek' zit erop. Nu moet ik dus nog naar verweggiestan om het spulletje te halen waarmee je van alledaagse plakkaatverf, goede textielverf kan maken. Want die is dus nu wel op. En ook nog zwarte of blauwe stempelinkt.
Wel een goed excuus om weer naar die ene leuke hobbywinkel te gaan.

Vanmiddag eerst weer genieten van de lente die er duidelijk lijkt te zijn. Heerlijk zonnetje en weinig wind. M'n winterjas voelde al te warm. Moet ik toch snel die ene jas maken die ik graag wil maken. Als tussendoorjas dan. Niet van wolvilt, zoals het origineel.
En gelijk even langs wat tweedehandszaakjes. We hebben er niet zoveel en weinig echt 'goeie', maar leuk is het altijd. En dan maar een klein beetje geld mee en kijken wat je er mee kan.
Vanavond weer verder met onderzoeken van een bekertje dat ik vorig jaar met koninginnedag ergens vandaan getoverd had. Is in ieder geval meer waard dan waar ik het voor kreeg. Nu nog verder onderzoek doen en kijken of ik het ergens weer kan verkopen.

Behalve dan dat ik het geweldig vind om dingen uit te zoeken, vind ik het ook leuk om te ontdekken dat ik een steeds beter oog krijg voor dingen. Ik kan regelmatig iets vrij goedkoop inkopen, om het na wat onderzoek en wat werk, weer te verkopen voor iets meer en soms zelfs veel meer. Het is een leuke hobby. Ik leer er veel van.

2 opmerkingen:

  1. je bent goed op weg... en daar gaat het om! niet het resultaat is altijd het belangrijkst, wel de weg ernaartoe! dat vind ik zelf een hele mooie, die me wel helpt om veel te relativeren en meer in het NU te leven!

    kom maar op met die fotootjes van je maaksels, af of in wording...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik ben ook benieuwd. Heerlijk hè, die zon.

    BeantwoordenVerwijderen