dinsdag 13 april 2010

1 jaar alweer.

feitjes:
sinds 22 september 2009 is mijn blog 4211 keer bekeken.
daarbij ging het gemiddelde aantal lezers van 6 naar elke dag 12,95.
Deze bezoekers keken vanuit zeker 23 landen.

Dat ik het nog altijd verbazend vind dat er mensen zijn die mijn hersenspinsels willen lezen. Dit blogje is namelijk ooit begonnen als beetje reclame voor m'n nieuwe bedrijfje, verworden tot mijn persoonlijke uitleef en afreageerblog. Wat beduidend interessanter is, in ieder geval de afgelopen 6 maanden. Het bedrijfje heeft nogal stil gestaan. Al het gedoe rondom m'n moeder was lastig om mee om te gaan. En toen ook nog een heleboel gedoe met Kleine Vent. Ergens was de blokkade om eigelijk ook maar iets te doen.

Maar daar komt verandering in. Er komen nieuwe dingen bij. En zelfs hele nieuwe categorieën in de shop.
Gaan namelijk ook kleding maken! Dikke stap vooruit voor mezelf en het wordt ook niet zomaar kleding.
Hele blije vrolijke prinseswaardige kleding. Eerst voor meisjes alleen (daar liggen even de ideeën) Maar ook snel voor jongens. Stoere shirts, rompers en nog wat meer....

Er zit weer heel veel in de pijpleiding en er komt weer nieuws aan. Er ligt al veel bijna klaar te zijn en ik ben er weer heel druk mee. De zomer weer in m'n bol!

En hopelijk komt het blog ook wat meer bij mij passend.

(ff postje verhuisd naar de goede plek..)

3 opmerkingen:

  1. Kijk eens aan statistieken, daar zijn we dol op..grappig!
    Wat leuk dat je zo lekker in de weer bent met nieuwe dingen voor je shop. Ben erg benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik snap er echt noiks van. Gisteren plaatste ik ergens anders een comment die er niet opkwam en vandaag hier. En hij staat er weer niet op! Very strange....

    Anyway, ik vroeg dus: 1 jaar bloggen of 1 jaar winkeltje? En gefeliciteerd enzo zei ik ook.

    doei!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was 1 jaar bloggen.
    Het 1 jaar webshopje komt er ook aan. In juli geloof ik.
    Maar eindelijk weer plek in mn hoofd om er druk mee te zijn..

    BeantwoordenVerwijderen