woensdag 28 april 2010

Alls well that ends well

Soms he, is die ex van mij gewoon een arrogante kwal.
Maar dat krijg je als je in alles wat he probeert best goed blijkt te zijn. En in sommige dingen zelfs de beste van dat moment.
Dat snap ik heus wel. En hij krijgt ook heerlijk alles bijna op een presenteerblaadje aangereikt. Werk hoeftie nauwelijks te zoeken. Direct na studie kon hij bij z'n stageadres blijven en toen hij daar na een half jaar weer weg moest, had hij binnen een week 5 andere kandidaten die hem maar al te graag wilden hebben.
Hij verdient leuk en heeft de baan die hij leuk vind.
Daarbij schijnt iedereen hem leuk en gezellig te vinden. De ideale schoonzoon zeg maar.
Maar voor mij ist echt een kwal geworden. Hij heeft een grote bek, vind zichzelf geweldig en vind dat hij alles wel even doet.
Zo ook met zomerkamp weer. Hij wilde ineens perse de leeftijdsgroep die ik het leukst vind. Want hij had bij een werkweekend wel gemerkt dattie toch wel wat uit vorm was ofzo. Maar ik denk meer in alternatieve motieven. Hij wil graag staflid worden (zou hij best kunnen ook) maar daarvoor moet je meer dan 1 leeftijdsgroep gedaan hebben. Hij doet maar, maar pikt niet mijn plekje in.
En hij denkt nu dat hij dat wel even gaat doen. Hij had voorheen de zwaarste leeftijdsgroep (12-15jaar). Het programma duurt langer en de kinderen zijn drukker en eigenwijzer, volgens hem.
Dus dan moet de leeftijdsgroep eronder (10-12jaar) wel makkelijk te doen zijn. Daarbij even vergetend dat deze kinderen van 8 uur smorgens tot 10 uur savonds vermaakt moeten worden. In tegenstelling tot de groep erboven. Maar hij komt zichzelf nog wel tegen. Met z'n grote mond.

Ik las net dat hij z'n huis kwijt is. De verhuurders hebben het huis verkocht en hij moet eruit. En terwijl ik dat dan lees denk ik toch: net goed! Het is misschien niet vriendelijk en niet lief, maar dat is even de reflectie van mijn gevoel. Ik ben klaar met zijn arrogante gekwaak en het effect dat hij regelmatig heeft op z'n kind.


Zo, ff ook weer gemeld. Ondertussen ben ik zelf weer lekker actief bezig met maken. En ja er komen heus foto's. Morgen denk ik zo. Heb eindelijk een begin gemaakt met kleding die ik in m'n hoofd had. Eerst de wat simpelere, maar schattige dingen. En ben ik vrolijk aan het postcrossen en ik vermaak me prima. Eindelijk begonnen aan groot project, die mee kan naar de speeltuin om daar te maken. Leuk idee voor kadootje voor aanstaande moeder en de tas die binnenkort als luiertas in de shop komt, maak ik ook nog eens voor mezelf, omdat het gewoon zo'n briljante simpele handige tas is (zuslief was er ook al fan van!)

1 opmerking:

  1. Je schrijft stevige blogs. Hierin kan ik natuurlijk niet helemaal meevoelen maar je tekent met heel rake woorden het karakter van je ex.

    BeantwoordenVerwijderen