woensdag 21 april 2010

Creatief positief

Ondanks de hoofdpijn waar ik inmiddels al 1,5 dag door geteisterd word, ben ik toch nog altijd bezig met die update voor Het Schaap. Ik maak en bedenk en vind overal de meest prachtige patronen (er komen echt een heleboel knuffels over een tijdje!)
Maar voorlopig heb ik al wat dingen die al online staan te wachten om op de site gezet te worden. Er komt namelijk een nieuwe serie. Nog wel klein op dit moment, maar ik heb er nog veel ideeën voor. Het wordt vooral met beestjes....


Ondertussen ligt er ook nog een project bijna klaar te zijn en 1 geknipt. Die wil ik het liefste deze week nog af gemaakt hebben en dan kan maandag de update eindelijk de lucht in. En eens gaan nadenken over een mamadagcadeautje voor een dame die dat heel erg verdient. Want voor het eerst mamma worden is stik spannend op zich, maar zij heeft echt van vanalles last en al een aantal keer ziekenhuis gezien. En dan is ze nog maar halverwege. Ik vind het echt sneu.

Ondertussen zijn ze op school nog altijd bezig met het wel en wee van Kleine Vent. Want hij moet goed in z'n vel zitten en hij moet zich sociaal gedragen in de klas.
Hij zit best goed in z'n vel nu. Vindt het heerlijk om met andere kinderen lekker buiten te spelen en gedraagt zich niet meer als een verwende draak.
Ik ga er in ieder geval niet in mee, in al die trainingen en therapieën. Dat kan ook na de zomer. Hij zit nu lekker in z'n vel en het is voor nu gewoon klaar. Enige wat ik vraag is wat meer communicatie vanuit school. Want er zou schijnbaar allerlei moeilijker werk voor kindlief geregeld worden, maar tot op heden hoor ik niks en zie ik evenmin wat. Beetje jammer...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen