zondag 25 april 2010

gekke gezichten en pure frustratie

Wij doen graag gek met foto's. Nu zit er op m'n laptopje een camera waarmee je dus gelijk de meest hilarische plaatjes kan maken.


En deze is een beetje zoals ik me voel. Ik ben nogal een schietschijf van allerlei nare dingen op dit moment.


Want ondanks alle heerlijke momenten met kindlief, is het altijd een drama als vaderlief er is. Nouja, niet altijd, maar zo voelt het wel soms.
Ik had vanmiddag veel gedoe verwacht omdat kindlief graag een WII spel wilde doen met pappa. Ik verwachtte dat vaderlief andere plannen had. Maar toch niet. Dus was het binnen 5 minuten een spelletje doen. Maar binnen no time was het een heel groot drama. Dat voor mij de spreekwoordelijke druppel was. Er zat niet 1 6jarige op de bank, maar 6. En allebei perse gelijk willen hebben.
En dan ben ik maar weer de nare mamma die zegt dat het over is. Waarna kindlief een groot drama schopte en ik hem even wegstuurde om af te koelen.
Even later met kindlief op schoot, compleet in tranen. Want het ging helemaal niet om het spelletje, het ging om pappa die stom was en er nooit is als Kleine Vent dat wil. Tegen mij zegtie dat wel namelijk.
Maar toen pappa zei: stel je niet zo aan!
Toen hadtie me daar toch dood neergevallen als blikken konden doden. En toen heb ik heeeel erg hard op mn lip moeten bijten om niet compleet te ontploffen.
Ik denk niet dattie verwachtte dat ik zo zou reageren. Daarna ook niks meer tegen hem gezegd, pas toen ze 2 uur later weer terug waren.
Hij heeft het even gewoon helemaal gedaan en ik ben klaar met die vent. Weg ermee!
Gelukkig voor mij komtie volgend weekend niet.....

Dat kon er ook nog allemaal wel bij........

3 opmerkingen:

  1. Jaaah die fotobewerkdingetjes zijn altijd enig om te doen met kinderen he? (ik maak dagelijk een dailymugshot(show) en ook de kinderen doen dat, echt geweldig, vooral als je erdan al behoorlijk wat achterelkaar hebt verzameld.Jammer dat de rest van je weekend zo zwaar was.
    Vandaag weer een nieuwe dag,met nieuwe kansen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Balen is dat. Zo'n verknoeid samenzijn. je zou het toch nooit meer willen. je hebt een prachtige 'kop' met haar. Mooi kleurtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat jammer meid, dat je je zoals een schietschijf voelt...
    en toch denk ik dat je ook dan vast nog iets kan bedenken waarop je trots kan zijn wat jezelf betreft... want dat logje van je, dat vind ik een super logje... het is een geheim wapen in de strijd tegen pessimisme, en het werkt altijd...
    doen dus, zou ik zeggen...
    en verder, blij zijn dat dit weekend weer voorbij is, en op naar de week en weer een nieuw weekend! sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen