woensdag 14 april 2010

Klaagklaagklaag

Nu zat ik hier vanmorgen om kwart voor 8 een heel naar bericht te maken.
En hoewel ik het er nog altijd wel mee eens ben en mn gedachtes niet op iets anders zijn gegaan, doe ik het toch anders.
Ik blijf dan namelijk achteraf altijd nare gevoelens houden bij zo'n berichtje.
Dus vertel ik voornamelijk over de acties die ik vandaag al deed, niet eens zozeer de oorzaak ervan.

Ik heb vanmorgen onder de douche besloten dat ik mijn hele hyvespagina leegtrek van alle mensen die zich ooit vriend noemde, maar dat niet meer zijn, naar mijn idee en gevoel.
Resultaat was: van de 80 nog 1 over. En die ligt geregeld in m'n bed, dus die mag blijven.
Daarbij wist ik al dat het aantal vrienden te tellen was op 1 hand. En zelfs daar twijfelde ik nog wel over. Maar ik weet er 1 zeker. De rest was het ooit misschien. Maar nu zeker niet meer.
Ik ga m'n leven opruimen. Ontdoen van alle loze dingen.
Nu nog ergens werk vandaag toveren en dan kan ik ook eindelijk serieus gaan kijken naar een huis.
Want dat heb ik nog altijd niet, een eigen plekje. De rust in m'n hoofd en in m'n lijf weer terugvinden.

3 opmerkingen:

  1. Oh, hyves ik word er soms gek van! Ik denk ook heel vaak ik kap ermee. Echte vrienden kan je op 1 hand tellen, zegt men. Nou ze hebben gelijk! SOms wel hard om dat te moeten ontdekken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt als een Gezond Besluit en Goed begin van Rust Vinden. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jen hebt jezelf ontvriend zullen we maar zeggen. Vanaf dit punt kun je opnieuw beginnen. Wat voor soort vrienden zou jij willen hebben. Wat trekt je in iemand en ik vraag me soms ook wel eens af: hoe kan ik ze 'houden', hoe worden het blijvende vriendschappen. Als ik jou was zou ik zeker werken aan die ene vriendschap! Doe ik ook hier... Hij is me meer waar dan m'n Hyvesvrienden.

    BeantwoordenVerwijderen