donderdag 1 april 2010

MINI voor de deur, nu weer aan het werk

Vanaf vandaag rijden we hier in een echte onvervalste MINI!
En dat vind ik zeker een leuke auto (ik weet nog niet of ik er 1 zou willen hebben, zijn namelijk ook gewoon DUUR)
En nu mogen we deze even uitproberen, net zolang totdat ons pandaatje gemaakt is, of dat er een nieuwe moet komen. Geen idee hoelang dat gaat duren.

Ondertussen heb ik voor de grap maar weer eens gestreken. 45 minuten strijken en dan ontdekken dat je nog niet eens de helft gedaan hebt. Veel langer moet ik ook niet strijken, want die strijkplank is eigelijk net iets te laag, centimeter of 3/4 ofzo. Maar net wel zo dat als ik langer werk, ik toch wel last krijg van m'n rug. Beetje mijn zwakke punt. Gelukkig door heleboel turnen en dergelijke over de jaren heen, gewoon vrij veel spierweefsel gekweekt er om heen.

Daar moet weer aan gewerkt worden, die spieren. Want het wordt toch wel een beetje te gek allemaal. Domweg netjes je oefeningetjes blijven, dat helpt natuurlijk. Moet ik het wel doen......

En tussen al het strijken, poetsen, opruimen, poging doen tot oefeningen doen, kindlief bezighouden, boodschappen en wat nog meer heb ik eigelijk gewoon weer veeeel te veeel ideeën. Ik wil nog zoveel doen en zoveel proberen. Maar langzaamaan worden de projecten die er nog liggen afgerond en is er plek voor nieuwe. Maar eerst moet ik echt aan de slag voor Het Schaap. Er moet gewoon een update komen. Ik heb namelijk heus wel wat dingen liggen die erop moeten. Alleen aan een goede foto ervan maken kom ik niet zo toe. Dat blijft uitgesteld worden enzo.
Daar ben ik namelijk heel erg goed in. Dingen beginnen en dan het half afmaken en het afmaken ervan vooral uitstellen omdat ik het liefst alweer aan iets nieuws begin. Daarom plan ik meestal wat kleine projectjes, maar ik heb nu een project gevonden dat toch beduidend groter is.
Ik wil namelijk een jas maken. Een jas met heeeel erg veeeel biasband in fijne kleurtjes. Dik veel werk. Maar voor mezelf, dus wel dankbaar werk...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen