maandag 26 april 2010

Schaap update!

Zo vandaag weer een prettiger blogje.
Gekke bekken trekken is tot daar aan toe. Das leuk met Kleine Vent erbij. Heerlijk lachen om al die rare gezichten.
En Tricky zei het al: een geheim wapen tegen pessimisme. Elke dag gewoon ff iets kleins bedenken waarom je trots op jezelf kan zijn.
En vandaag ben ik trots op mezelf, want ik heb eindelijk weer een update voor het Schaap gedaan. Nog wel een kleine en met het werk wat ik vandaag weer gedaan heb, komt er deze week nog wel 1tje.
Want ik heb vandaag weer een hele ochtend achter de naaimachine gezeten.
Het weekend heeft ontzettend veel energie gekost, die ik eigelijk al veel te weinig had. Dus ff zitten en toch wat nuttigs doen was het idee.
En ook nog een mand gestreken dus Kleine Vent heeft morgen gewoon weer schone broeken.

En nu ist echt op voor vandaag. Gelukkig is het maandag en maandag is oma-dag. Kindlief smorgens op tijd op school hebben en dan rond 17:15/17:30 weer terug krijgen thuis. En helemaal blij over het algemeen, want bij oma is het leuk.

Morgen weer eens een gesprek op school. Kijken wat daar nu weer uitkomt en waarom ze me nu weer willen spreken.
ik weet wel dat ik een heleboel te zeggen heb. Kijken of ze dat leuk gaan vinden. Weet nu al bijna zeker van niet. Maar het is lekker jammer geweest.

1 opmerking: