zaterdag 10 april 2010

Telefoon Trouble

Heerlijk weer. Lekker veel buiten zijn en lekker veel weg gaan,naar strand enzo.
Nu is het handig dat je dan ook bereikbaar kan zijn. En daar heb je een mobieltje voor.
Nu wil het geval, dat kindlief zo aardig was een poging te wagen mijn patroontje uit te vinden voor het onlocken van mijn telefoon. Wat niet lukt.
Waardoor ik nu heel lollig op mijn telefoon eerst moet inloggen met mijn Google-account.
Vind ik 10 keer handiger dan al die andere codes enzo, want dat gebruik ik tenminste regelmatig en vergeet ik dus niet.
Maar nu wil het geval: Telefoon vind mijn googleaccount informatie foutief.
Na 20 keer tikken en supergoed controleren of er echt geen tikfouten inzaten, heb ik het opgegeven.
Ik mailde net HTC om wat advies, want hier kan ik niks mee.
Ik kan m'n telefoon niet meer in (wel dus berichtjes ontvangen enzo) en ik kan er eigelijk helemaal niks meer mee. Dit is heel praktisch, gezien het feit dat het mijn horloge, m'n wekker en m'n communicatiemiddel met Grote Vent is.
Word er niet bepaald blijer van....

Oohja: had ik al verteld dat ik sinds gisteren een beetje ander haar heb?

De kleur komt er niet zo op uit helaas
En een woord voor de kleur kan ik niet zo snel bedenken.
Het was niet wat ik eigelijk wilde, niet wat ik verwachtte en ik weet ook nog niet of ik er nou nog even een rood kleurtje overheen gooi of dat ik het zo laat voorlopig...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen