vrijdag 16 april 2010

Toveren

De blokkade is echt helemaal weg. Weggetoverd....
Ik kan weer maken.
En niet zo'n beetje ook. Er zijn weer dingen af en 1 ding compleet gemaakt in 1 keer.
Er komt dus echt eindelijk eens een updateje van het Schaap. Met nieuwe giraffen (het patroon is gewoon zoek!!) en andere knuffelbeesten en ook helemaal nieuwe producten.
Maandag een kleine sneakpeek hier. Er ligt nu al wel weer iets geknipt, wat ik volgende week ga maken. Weer een serie denk ik. Ik ben er helemaal in bezig.
Ik ben er weer helemaal druk mee.

Volgens Kleine Vent moet m'n goede humeur in m'n sproetjes zitten. Want hij zei dat als die weer komen, dan word ik ook gezelliger.
En dat klopt. Ik doe het in de zomer 10 keer beter, dan in de winter. En ik heb enkel in de zomer sproetjes. Dus ergens klopt het wel.

Nu nog de zon ons koude kikkerlandje een beetje op laten warmen. Dan kan ik weer heerlijk op het balkon zitten werken en leren. Lekker een mooi kleurtje krijgen en heerlijk genieten van de zon. De zonnenbrand staat al klaar...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen