dinsdag 11 mei 2010

The big list

Ik koop een boek ( uit m'n eigen kast dan denk ik, ik heb een notitieboekjestik) om alle ideeën in te zetten en uit te tekenen.
Ik heb echt een lijst van hier tot timboektoe ofzo, maar dat lijkt me toch het handigste.
Maar voorlopig ben ik lekker druk met de lijst voor de maand MEI.
Dit omvat:
- 3 jurkjes style 1 maat 0-3m
- 3 jurkjes style 1 maat 6-12 (of groter?)
- 3 jurkjes style 2
- 3 rokjes
- 2 paar slofjes
- 2 giraffen
- 3 romper rokjes

Nu heb ik al af: 1 romper rokje en 1 paar slofjes
Er ligt inmiddels al geknipt: 3 jurkjes style 1 en 1 giraffe en 3 rokjes(die enkel afgewerkt moeten worden)

Dus er is gewoon nogal wat werk. Gelukkig heb ik volgende week genoeg tijd om het allemaal te maken. Voor jurkjes in style 1 heb ik nog wat dingen nodig en die kan ik dus zeker nog wel op tijd vinden (al dan niet in eigen kast/boxen/tassen/naaidoos)

En als het nu echt lekker weer wordt, dan ga ik ergens tussendoor ook nog wat dingen voor mezelf maken.

1 opmerking: