dinsdag 25 mei 2010

Creatief met schoen

Schoenen

Ja daar zijn vrouwen goed in.
Persoonlijk wil ik er best goed in zijn, maar m'n geld heeft andere prioriteiten en daarbij m'n voeten vaak ook. Die hebben toch een voorkeur voor goed passende schoenen. Wat echt lastig is met m'n voeten. Maar daar wilde ik helemaal niet heen

Want wat als je nu de PERFECTE schoenen gevonden heb. Leuk model, ze zitten lekker en een leuke prijs.
Maar er is 1 probleem. Ze zijn niet de goede kleur
Wat doe je dan.

Ik heb het antwoord gevonden!
VERVEN!!

Ja gewoon domweg die schoenen verven. Met een spuitbus met verf in wel de juiste kleur en heel veel geduld


Of je bekleed ze met stof. Dat kan namelijk ook.

Als je wilt weten hoe dat allemaal gaat? Gewoon even kijken bij Grosgrain Fabulous
Zij is echt heel creatief met schoenen. Er staan 5 verschillende manieren/idee├źn.

Ik ga het in ieder geval een keer proberen. Ik heb nog een paar hele leuke, maar saaie schoentjes staan.

1 opmerking:

  1. Oh goed! Heb nl nog steeds hele fijne trouwschoenen. Maarja. Die zijn ook in een trouwkleur. Dus ga eens even op die site spieken.

    En verder. Je pakje is onderweg. On it's way. Coming!
    Dus nu kun je eindelijk onder je brievenbus gaan liggen!

    BeantwoordenVerwijderen