maandag 10 mei 2010

de vloek van het Internet

Eigelijk moet ik niet online gaan rondkijken. Ik wil er nog veel meer van gaan maken.
Er is gewoon veel te veel leuks te vinden online.
Zo wil ik ooit nog eens proberen mooie haarclips te maken, heb ik echt weer geweldige jurkjes gezien, de meest briljante kinderwashanden, een supermooie clochehoed en nog wel 20 andere dingen.

En ooit ga ik alles maken. Dan ga ik gewoon de tijd nemen voor wat ik allemaal wil.
Nu is het steeds een klein dingetje en dan vergeet ik weer de 20 andere dingen die ik ook wil maken. En uiteindelijk doe ik dan de helft niet. En opschrijven, bewaren en dat soort dingen, dat werkt wel, maar op dit moment is archief daarvan zo groot geworden dat ik echt wel een jaar nodig ga hebben op dit tempo.
Maar ooit gaat het lukken. Dan heb ik gewoon elke week een dag of 2 de tijd om gewoon dingen te maken.
Maar dat zijn nog altijd toekomstdromen. Eerst maar weer eens alles op de rit krijgen en het Schaap wat beter draaiend krijgen. Dan kan het allemaal.

1 opmerking:

  1. moeilijk hé, zoveel willen en geen tijd genoeg hebben, of nog zoveel andere dingen willen maken of doen, of ... ik herken het zo goed, die overload aan dingen willen, en uiteindelijk 'verzuipen' in de chaos die je leven dan wordt... (tenminste, dat begrijp ik een beetje uit je stukje?!)
    maar dat Schaap krijg je wel weer draaiend, zeker weten!

    BeantwoordenVerwijderen