zaterdag 29 mei 2010

Druk is leuk/lastig

Druk zijn met leuke dingen is heel erg leuk natuurlijk.
Het drukke leven komt soms toch ook wat lastig uit.
Plan ik m'n tentamen zo dat ik toch kindlief kan ophalen van school.
Issie ineens vrij die dag. Wat op zich heel handig gepland is, de dag na de schoolreis, maar het kwam ontzettend slecht uit die dag. Voor mij.
Nu hopen dat oma heel lief is en de dag oppassen die ze normaal op maandag doet, die weet op dinsdag wil doen. Anders moet ik m'n tentamen weer gaan verzetten.
Begin net weer helemaal goed op gang te komen.

Ondertussen beweeg ik me een ongans. Beetje weer kracht en lenigheid kweken. Bovendien goed voor de lijn. Want minder eten doe ik niet zo erg. Ik hou namelijk veel te veel van lekkere dingen. Alleen is het nu even wat minder alleen lekkere dingen, maar toch wat meer lekkere gezonde dingen. Gelukkig met de zomer is het weer een fruitfeest hierzo.

En doordat ik dus ineens 2 opdrachten had, heb ik dus weer geen tijd gehad om m'n jurkjes af te maken. Er liggen er gelukkig al wel 6 klaar te zijn en daarbij ook 2 rokjes. Maar toch vind ik het jammer dat de planning er compleet bij inschiet. Komt uiteindelijk wel weer goed.
En ik ga ook weer hard bezig met m'n 101 dingen lijst. In Juni komen er weer een boel punten bij. Ik loop ook daar een beetje achter. Maar dat geeft niet. Zit pas rond de 100 dagen.


En binnenkort ook een mooi logje over het hele mooie boek dat ik kreeg afgelopen week en waardoor we nu bezig zijn om een kampeertripje in te plannen om iets eruit in de praktijk te gaan doen.
En over Kleine Vent die ondertussen meer aanleg heeft voor mooie foto's dan ik blijkbaar.
En over wat ik dus nu de afgelopen tijd allemaal gemaakt heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten