maandag 17 mei 2010

Good days

Het was echt een heerlijke dag.
Ik heb hard kunnen doorwerken.
Kleine Vent is uitermate gezellig omdattie trots is op zichzelf, want HIJ heeft het moeilijkste rekenboek van de klas.
Er waren 2 vriendjes op bezoek om lekker te spelen. En gelukkig voor mamma, vooral buiten.

Morgen lekker weer hard werken. Nog meer voorbereidingen treffen, zodat ik uiteindelijk alleen de afwerking nog moet doen.
Dit kan pas als m'n pakketje aangekomen is met daarin wat dingen die ik nog nodig heb.
En dat kan morgen zijn, maar ook best pas vrijdag.
Dus ondertussen nog dingen voorbereiden en andere dingen afwerken.

Ik ben ook allerlei dingen aan het uitzoeken om in de zomervakantie te gaan doen.
Omdat qua planning een echte vakantie er niet inzit, worden het een heleboel losse dagjes.
En onze leuke dingen doe pot wordt langzaamaan steeds voller. De laatste 8 dagen achter elkaar ging er al een euro in en het lijkt erop dat dit nog wel even doorgaat.
Kleine Vent krijgt elke dag dat hij 'smorgens droog uit bed komt een euro voor in die pot.(dat had ik ergens verteld)
Het spaart maar heel langzaam, maar uiteindelijk over een periode van een maand of 6/7 is het toch best een leuk bedragje wat straks voor allerlei entreekaartjes kan zorgen. Ookal is het niet elke dag, gaat het stiekem toch best hard.

Zo wil ik uiteindelijk voor mezelf ook zoiets in werking stellen. Een spaarpotje waar dan elke dag X bedrag in gaat. Net zolang totdat het vol is.

Morgen maar weer eens wat plaatjes.
Ik ouwehoer te veel....

2 opmerkingen:

  1. leuk en zinvol systeem met dat spaarpotje, moet je zeker zelf ook doen, het werkt echt (bij mij toch!) en het is zo leuk als je er dan iets leuks mee kan gaan doen.. en je merkt het eigenlijk niet dat je aan het sparen bent, terwijl er ineens toch een boel geld is, zo tof!

    BeantwoordenVerwijderen