zondag 23 mei 2010

HEEERLIJK WEEKEND!!

Heerlijk weekend!!
Echt waar.
De mannen waren alletwee heel erg hard aan het werken om een hele grote put te graven om eindelijk de afwatering in de tuin goed geregeld te krijgen.
Daardoor had ik eigelijk al die tijd 'vrij'. Want kindlief moest perse mee helpen.
Die was heel druk aan het rondlopen met kleine kruiwagentjes met zware zeeklei.
En terwijl de mannen bezig waren met de put, heb ik gisteren weer een stuk van het balkon afgeschuurd. Das nu ook bijna klaar.

En vandaag weer eens een stukje opgeruimd en stukjes lekker in de zon gezeten.
Nu is het nog niet gek om met hele witte benen op het balkon te zitten, maar straks natuurlijk wel. En dus nu lekker rustig aan een beetje kleuren en dan ben ik straks lekker bruin (wel verantwoord, goed ingesmeerd)

Het lijkt net al echt zomer.
Maar toch zal ik komende week weer aan het werk moeten.
Ik heb weer een opdrachtje (een hele leuke) en ik heb toch nog altijd het plan om vanalles af te maken deze week.
Ik heb inmiddels slechts een klein deel afgemaakt en er ligt een redelijke hoeveelheid bijna af te zijn.
Dus komende week toch achter de naaimachine en achter de laptop...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen