vrijdag 21 mei 2010

Het raam uit!

Okay, de hele planning is het raam uit. Letterlijk.
Het is toch gewoon veel te mooi weer om de hele dag achter de naaimachine binnen te gaan zitten.
Ik heb 4 dingen afgemaakt (echt de helft van wat het idee was) en toen ben ik lekker buiten gaan zitten en heb ik nog wat dingen in elkaar gespeld.
Dus het uiteindelijke doel gaat heus wel lukken, maar vandaag even niet.

Ik ben helemaal weer blij met het weer. Meer zonnig dan dit hoeft het even niet te worden. Het zou zomaar zo even een week of 3 moeten blijven. Dat je even kan wennen aan het licht en de warmte en dat je smorgens dus niet standaard een lange broek en een trui uit de kast trekt.

Helaas zal het weer dat wel niet vinden en zal het volgende week wel weer prutweer worden.


Moet het er toch weer mee doen. Maar in de tussentijd ga ik morgen eens even een poging wagen om die hele witte benen van mij alvast een klein kleurtje te geven. Dat staat nog net wat leuker onder nieuwe rokken.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen