zondag 16 mei 2010

Knopje om

Ja, mijn knop is om.
ik wil geen tijd meer verspillen aan nutteloze dingen. Dat kan gewoon niet.
Er is gewoonweg te weinig tijd op deze planeet.
Dus vandaag heb ik WEL uitgeslapen en was ik pas om kwart voor 12 uit bed. En pas om kwart voor 1 echt normaal aangekleed.
Ondertussen ben ik morgen ook weer lekker druk met dus al die dingen maken die ik in de planning heb staan om te maken. Om het nu maar gewoon te doen.
Dat iedereen er maar in mag stikken. Het is gewoon zoals het is en daar doen ze het maar mee.

Ik ga daarna bezig met kleding voor mezelf. Een aantal leuke rokken en een jurkje op z'n minst. Dat wilde ik. En dan nog op zoek naar leuke bijpassende schoenen erbij. Maar das voor latere zorg. Eerst maken en zorgen dat de berg stof wat minder wordt.

Want ik ga gewoon verhuizen. Dit jaar nog! Geen idee waarheen of wanneer, maar ik ga verhuizen. Ik spaar me helemaal scheel ervoor en met een beetje geluk in ieder geval voor de zomerperiode (die gewoon loopt tot eind september/half oktober hier) werk en dan kan het gewoon. Want het moet! Einde discussie.

En voor die verhuizing staat er al in de kast/tuinhuis: servies, bestek, theedoeken/handdoeken/vaatdoekjes, snijblok en weet ik nog wat allemaal niet meer.
Ik ben al een eind rond met allerlei spullen.
Helaas de grote spullen niet. Een bank en grote stoel die staat er en voor Kleine Vent heb ik ook wel alles.
Maar een bed lijkt me handig. En een wasmachine, een koelkast, een vriezer en noem nog eens 10 dure dingen die gewoon bijna noodzakelijk zijn.

Maar het gaat gewoon lukken. Omdat ik vind dat het moet. Daarom!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen