zaterdag 8 mei 2010

Somewhere over the rainbow...



Ik volg dus 'The search for Dorothy' op de BBC.
Heerlijk elke zaterdagavond entertainment door allemaal mooie jonge meiden die fantastisch kunnen zingen, meestal geweldig acteren en dan ook nog dansen.
Inmiddels zijn er nog maar 5 dames over en morgen moet er weer 1 vertrekken. En eigelijk zijn ze allemaal gewoon heel erg goed.
Maar hier is het een sport geworden om, wanneer de dame dan niet bij het gekozen liedje past, iets passends te verzinnen.
Zo vinden we Lauren meer een evita, Danielle meer een Elisa Doolittle, Steph meer passend voor Westside story, Jessica meer een Velma Hart van Chicago. Maar voor Sophie heb ik nog niks kunnen verzinnen.

Dit is mijn heerlijke zaterdagavond gevoel. De musicals die ik allemaal zou willen zien, maar niet ga zien, puur vanwege het probleem van de afstand en de tijd.
De glamour en talent die deze dames hebben, van het formaat waar elk normaal meisje enkel van kan dromen. Maar het zijn gewoon allemaal normale meisjes. Stikjong allemaal nog en alleen beschikkend over een gruwelijk groot talent.
Dat laat zien dat die ene droom die je misschien nog heb, ooit heus wel kan uitkomen, als je er maar echt voor wil gaan. Je laat zien en je niet omver laat blazen.

1 opmerking:

  1. Nog nooit gezien... zal eens opletten!

    Enne, die giro, daar moet je wel even heen hoor. Al was het maar voor de gezellige sfeer (vond ik)!

    BeantwoordenVerwijderen