woensdag 5 mei 2010

van kaas van brood

Waarom laat ik toch constant iedereen de kaas van ut brood eten?
De enige plek waar ik echt ik ben, waar het toch, voor mezelf, vooral om mij gaat, zelfs dat is niet meer veilig.
Mijn favo leeftijdsgroep werd zo even geruisloos ingepikt door die ex van me.
En langs de andere kant komt er ineens een moeder doorgeschoven naar de leeftijdsgroep eronder.
Nu zijn het beide heus wel goede leiding, maar ik heb eigelijk weinig zin in een week lang met ook maar 1 van hen.

Nu wil het feit dat ik op mn papier had ingevuld voorkeur die groep(vereiste)
Maar net bij het digitaal invullen mn moeder maar de jongere leeftijdsgroep had ingevuld.
Nu kunnen in dat systeem tot nu toe maar 2 leiding ingeschreven worden en staat de ex er nog niet in. Maar hij heeft zomaar MIJN plekje ingepikt. En dat iedereen er wel vanuit gaat dat ik dat wel goed vind.

Ben serieus aan het overwegen om volgend jaar dan zelf in een andere week te gaan. Veeeeel minder gedoe.
Tenzij die ex van me dan laat zien waarom hij toch ineens perse mijn groepje wilde. Dan heb ik geen last van um.


En ergens ligt het gewoon aan mezelf. Iedereen denkt dat ik me aanpas, omdat ik dat ook heel vaak doe.
Het blijft hopeloos met mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen