donderdag 13 mei 2010

Vooruitgang zit er weer in!

Tussen alle bedrijven door ben ik heel druk aan het knippen. Bijna zo druk aan het knippen dat de spelden bijna op zijn om het vast te spelden.
Ondertussen liggen er al 5 jurkjes geknipt te wachten, 2 giraffen en 3 rokjes.
Dus maandag hard aan het werk om alles in elkaar te gaan maken.
En als de planning een beetje wil standhouden is het aan het eind van de week gewoon allemaal af.

En even de uitleg voor zo'n romper rokje (waar echt een andere naam voor moet komen)

Zo zien die er ongeveer uit (dit is er 1, met dank aan prudentbaby.com)
Het handige is hier dat het gewoon een rompertje is met dan een extra rokje eraan. Vrij simpel idee, maar zeker voor de zomer 10 keer leuker zicht dan enkel een romper.
Ik heb nu 3 witte liggen (worden denk ik kadootjes) maar ik had ook al een idee voor rood met witte stippenversies enzo. Allemaal wilde idee├źn.

In het engels klinkt het gewoon heel gezellig en leuk: onesie dress
Maar in het nederlands in een onesie gewoon een romper en dan klinkt het toch wat minder gezellig. Dus daar ga ik nog even over denken. Misschien word het wel een rokker ofzo... Geen idee nog welke kant ik op moet denken.

Ondertussen heb ik ook al een idee voor kleine 'op de bank maak' dingen. Ik heb al een idee wat voor kinderfeest kindlief gaat krijgen (hij was het er al wel mee eens) en hoewel dat waarschijnlijk pas half september gevierd gaat worden, wil ik even wat dingen 'proefmaken'. Pakt het nu leuk uit, dan ga ik er wel wat maken voor Het Schaap ook denk ik zo. Zijn hele leuke kleine dingetjes die goed bij verjaardagen passen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten