maandag 10 mei 2010

waar oh waar is zon?

Wegens nog altijd niet erg lekker weer in toch weer een vakantie, wordt het deze week vooral dingen MAKEN.
Er staat tot op heden op het programma: pasta, hang-op en kaas.
En misschien kan ik nog wel wat dingen bedenken. Net hoe het gaat. Misschien zelf wel wat lekkers maken voor woensdag als we 3 uur (!) lang in de bioscoop gaan zitten.
We gaat kijken naar Toystory 1 EN 2 in 3D. Gewoon Daarom. Omdat we daar allebei wel zin in hadden.

Ik ga een poging wagen om eens een foto te nemen van wat we deze week zelf maken. Meestal vergeet ik het. En dan natuurlijk hier even laten zien.

Ondertussen liggen er ook al 2 nieuwe jurkjes geknipt. In ECHTE jaren 70 stof, die ik een tijdje terug ergens vond. En hopelijk maak ik ook nog wat giraffen en nieuw konijn. En ook nog wat slofjes en romperrokjes en een rok voor mezelf en nog wel 20 dingen.
Ik heb voor mei een redelijk lijstje met wat ik gemaakt wil hebben. En dat is al vrij aardig onderweg. Er zijn nog 5 dingen om afgemaakt te worden en nog een stuk of 6/7 dingen die ik moet knippen nog. Maar het moet gaan lukken.
Voor juni staat er toch iets lastigers op het programma. Ik wil perse een Pettyskirt maken. Dus een soort tutu, die je dan gewoon als rok kan dragen. Ze schijnen nu hier ook helemaal hip te zijn en ik ben er al tijden fan van. Dus nu een klein formaat testje maken en kijken of het wil lukken.
Ik maak mezelf ook gewoon weer veel te druk. Maar het is zo leuk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten