woensdag 26 mei 2010

Why now?

En nu was het dus NET vandaag slecht weer.
Op een woensdag!
Waarbij ik liever Kleine Vent de hele middag in de speeltuin zie rondrennen of lekker in de tuin vies worden, dan binnen een spelletje te doen.
Het is erg leuk en ik heb tussendoor even een mand wasgoed weggestreken, maar toch.
Het is duidelijk dat zowel moeder als zoon wel weer toe zijn aan mooi weer.

Daarbij ben ik bezig met een experiment.
We wonen hier in Zeeland, wat betekend: zeeklei in de tuin.
Nu is er hier afgelopen weekend een berg klei op het voormalig grasveld gemikt van ongeveer een meter hoog en zeker 1,5 meter lang/breed.
En ik dacht: he klei! daar moet iets mee te maken zijn.
Dus maakte ik 3 kleine kraaltjes om eens uit te testen of dat zou lukken.
Dat op zich lukte natuurlijk wel. De truuk is vooral om ze niet te snel te laten drogen. Maar nu moet ik nog het moeilijkste stukje van dit experiment.
Kan ik ze schilderen? En dan vooral: kan ik ze zo schilderen dat ze er een beetje netjes gekleurd uitkomen? Vooral uitproberen. Lukt het niet, is er nog genoeg klei om iets anders uit te testen


Ik wil in de maand Juni vooral gaan richten op verbetering van de webshop. Betere foto's, meer consequent in stijl. En ik wil meer reclame. En vooral: meer reclame, betere reclame.
Als ik wat betere foto's heb, dan kan ik wat Mediakits in elkaar knutselen (gelukkig wel ervaring mee door stage). Daarmee hoop ik wat meer mensen te bereiken en wat proffesioneler te gaan handelen.
Als ik alles daarin goed op de rit heb, dan gaat er eindelijk een goed KVK nummer komen. Daarvoor moet ik wel bizznizzplan hebben natuurlijk. Gelukkig heb ik dat ook al eens gedaan.

1 opmerking:

  1. wat leuk dat daar voor je deur zomaar een berg klei te grabbel ligt... experimenteren maar zou ik zeggen... ideaal om bij regenweer uit te testen!

    BeantwoordenVerwijderen