woensdag 16 juni 2010

bij gebrek aan inspiratie

Dat ik geen titels kan verzinnen is gewoon een feit.
Dat ik overigens al heel erg lang een titel in m'n hoofd heb voor een briljant kinderboek, das een ander verhaal. Want daar komt het verhaal gewoon niet uit de verf....

Met een eigelijk weer beter, maar nog ontzettend moe, kindje is het toch best druk in huis.
En heb ik dus helemaal niet het idee dat het al woensdag is.
En zondag dus vaderdag.
En daarbij gelijk even melden dat ik echt slecht ben in cadeautjes bedenken. Zeker voor mensen die ik eigelijk niet zo erg goed ken.
Voor m'n eigen vader ist dus niet zo'n ramp, want er is iets wat hij al een tijdje wil hebben en dat past goed in het 'vaderdagcadeautjesbudget'. Maar dan ook iets leuks bedenken voor pappa van kindlief is echt lastig. Gewoon iets leuks. En daar heb ik werkelijk geen idee voor. Gewoon omdat ik hem niet erg goed ken, zo inmiddels.

Maarja, het zal allemaal wel en echt heel druk maak ik me er niet zo om.
Vooral omdat ik tot de conclusie kwam, dat ik eigelijk heel weinig mensen echt ken.
Ook mensen die vroeger vriend/vriendin waren, die ken ik niet meer.
Ik heb geen idee wat hen bezighoudt en waar ze druk mee zijn. Vooral omdat ik ze nooit spreek.
En daar zit ik niet mee. Daar doe ik geen moeite meer voor en zij evenmin. Dus het stoort me eigelijk niet.
Helaas moet ik nog wel even op zoek naar nieuwe daarvoor. Een leuke gezellige vriend/vriendin om lekker mee te ouwehoeren over helemaal niks.
Daar heb ik er dan wel 1 van, maar die zit voorlopig bij z'n eigen 2 dames in Antwerpen. Die het overigens allebei fantastisch doen. Een klein wonder, gezien meisjelief slechts 600gr woog en met nog geen 30cm echt ieniemini is. Ze is op dit moment het jongste, kleinste, maar wel de sterkste en gezondste op de afdeling. Eigenwijze tante dus..
Ik word altijd wel blij als ik dan hoor dat het nog altijd goed gaat. Ze is inmiddels bijna een week uit en het gaat allemaal voorbeeldig.


Ondertussen ook de uitzendbureaus aan het overtuigen dat ik dus wel weer kan werken.
En ondertussen zelf ook maar gewoon verder zoeken.
Zo moeilijk kan het toch nooit zijn......

1 opmerking:

  1. Ik heb voor mijn vader een boekje met 12 wandelingen gekocht voor vaderdag. Op marktplaats voor maar 4,50, terwijl het op bol.com 16 euro kost!

    Succes met solliciteren e.d.!

    BeantwoordenVerwijderen