dinsdag 22 juni 2010

dat kan alleen bij mij.....

Daar waar ik vanmiddag nog goede hoop had eindelijk eens fatsoenlijk, al was het maar tijdelijk, werk te hebben. Daar werd die hoop heerlijk de grond in geboord door de mevrouw van het uitzendbureau om mij te vertellen dat de vacature al vervuld was.
Namelijk zo'n week of 2 geleden al!
Gelukkig was zij net zo verbaasd en geirriteerd als ik, want het was niet doorgegeven.
Maar ze deed wel even een aanbod om weer een dagje te poetsen.
Ja voor een dagje hier en daar vind ik dat niet erg, maar ik wil er niet constant mee bezig zijn. Gelukkig had deze mevrouw dat wel zelf al bedacht en vroeg of ik ook beschikbaar was voor administratieve dingen. Ja dat liever dan weer hele dagen schoonmaken.

Maar het schiet gewoon niet op. Ergens mag het niet ofzo. Het lukt niet en elke keer als het eindelijk wel lijkt te lukken, duikt er ineens zo'n onverwachte beer de weg op, dat het alsnog niet doorgaat.
Moedeloos word ik er van.

Iemand een oplossing (behalve me nog altijd scheel te soliciteren om ook maar iets van werk te vinden)

1 opmerking:

  1. echt knudde!! lekker geregeld! Ik heb helaas ook nu geen ideeen voor je maar mocht ik iets horen dan hoor je het van me.

    BeantwoordenVerwijderen