dinsdag 29 juni 2010

Dinsdag vandaag

En toen was het alweer dinsdag 29 juni.
Bijna zomervakantie hierzo (okay, nog een week of 3/4)
De dag dat nederland gewoon zeker is van de kwartfinales bij het voetbal.
En dat ik gelijk minder vertrouwen erin kreeg, toen ik las dat het dus braziliƫ werd.
Dat ik genoeg had van al die broeken, die eigelijk gewoon net niet meer passen.
Dus maakte ik een jurkje. Natuurlijk van stof die ik nog gewoon had liggen.
Dat inmiddels al netjes gewassen aan de waslijn hangt om te drogen.

De dag dat Kleine Vent voor de zoveelste keer de uitdaging zocht en ik dus alweer een ontzettend grote mond kreeg. Waardoor iets heel kleins en doms weer uitliep op een grootst drama voor kindlief.

Dat ik vandaag ging opruimen en lekker buiten zitten, maar dat het dus toch weer even snel wat in elkaar maken, omdat m'n kledingkast niet meer toereikend is.
En dat ik besloot dat het dus echt niet meer kan, al die zomerbroeken die dus niet meer passen. Dat er dus iets aan gedaan moet worden.
Aan mij dus, niet die broeken

En hopelijk een klein beetje mn eigen rotzooi verder opruimen. En boeken te koop gaan zetten. Dat ruimt ook op. En levert ook weer wat centjes op. En ik maak anderen blij.

Ik ben druk met opruimen en ondertussen allerlei pogingen doen om geld te verdienen en besparen. En zoveel geef ik niet eens uit. Maar toch moet het kunnen ergens vind ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen