woensdag 2 juni 2010

The life of me...

Zo, eindelijk is de zomer gearriveerd.
En dat betekend ook heerlijk zon op het grote balkon.
En daar ga ik morgen eindelijk foto's maken voor op de website.
Ik ben eindelijk weer begonnen met dingen in orde te maken.
Ik ben nogal wisselvallig daarin. Het ene moment ga ik als een raket en ben ik in een paar dagen door alle wensen heen en de andere keer duurt het maar en duur het maar.

Maar vandaag weer even wat kaartjes verspreidt en daarbij hopend weer wat extra bezoekers. Daarbij zoek ik nog altijd naar een leuke markt 'in de buurt' waar ik een dagje/weekend kan staan met Het Schaap.

M'n lijst van 101 loopt langzaam vooruit. Ik heb alle nieuwe kookuitdagingen al gedaan en tot op heden is alles een succes geweest en die recepten zijn dan ook opgeschreven in het boek, waarin ik alles bijhoudt.

Ik maak mezelf druk met allerlei dingen die ik graag wil doen. Gelukkig nooit zo druk dat ik er vanalles voor moet laten. Het gaat best lekker allemaal.
Hopelijk heb ik binnenkort een berg nieuwe opdrachten of gewoon vast werk.
Maar voorlopig vind ik het eigelijk wel lekker zo.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen